پدر بزرگ قصه گوی خویی برگزیده جشنواره بین المللی قصه‌گویی

پدربزرگ قصه گوی اهل خوی برگزیده بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  گفت: پدربزرگ قصه‌گو از شهرستان خوی در بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان برگزیده را کسب کرد.

جواد زاهدی افزود: 'سلطان‌علی دریادل' با قصه «فیل مغرور و گنجشک پرزور» از طرف هیات داوران در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به عنوان برگزیده انتخاب شد.

وی اضافه کرد: هیئت داوران این بخش شامل سیدعلی کاشفی خوانساری، علی خانجانی و مژگان خلیل پور پس از داوری 25 اثر که به مرحله منطقه ای این جشنواره راه یافته بودند، 2 قصه گو را به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی کردند.

به گفته زاهدی از قصه گویان برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دوم تا پنجم ماه آینده در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر می شود.

گفتنی است: مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 27  و 28 شهریور ماه سالجاری در مجتمع شهید رسول فرخی کانون ارومیه برگزار شده بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی فعالیتهای متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی، پژوهشی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کند.

انتهای پیام/ح

پدربزرگ اهل خوی برگزیده جشنواره بین المللی قصه گویی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.