مطالعه بیش از ۱۸۰ هزار جلد کتاب در کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از ابتدای سالجاری بیش از ۱۸۰ هزار جلد کتاب مطالعه کرده اند.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: بر اساس نرم‌افزار ثبت و امانت کتاب در مراکز کانون استان اعضا کانون در مجموع ۱۸۴ هزار و ۱۹۵ جلد کتاب را از ابتدای سال تا پایان آبان ۹۶ به امانت برده و مطالعه کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس همین نرم افزار تعداد کتاب مطالعه شده در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۶۳هزار و ۶۹۰ جلد بود که امسال حدود ۹ درصد افزایش داشته است.

زاهدی با تاکید بر این‌که تمامی فعالیت‌های کانون کتاب محور است گفت: فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با هدف مطالعه کتاب در مراکز کانون اجرا می‌شود و در واقع هر یک شیوه‌ جذاب و مسیری برای مطالعه کتاب با موضوعات مختلف توسط کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از طرح توسعه کتاب‌خوانی به عنوان طرحی موفق در مراکز کانون استان یاد کرد و افزود: مربیان کانون در قالب این طرح شیوه‌های جدید و خلاق خود را برای توسعه مطالعه در میان کودکان و نوجوانان ارائه و بعد از بررسی‌های کارشناسی در مراکز فرهنگی هنری کانون اجرا می‌کنند.

لازم به ذکر است: طرح توسعه کتاب‌خوانی برای سومین سال متوالی به همت مربیان در مراکز کانون آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح توسعه کتابخوابی در مراکز کانون آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.