اجرای برنامه های هفته پژوهش در مراکز کانون آذربایجان‌غربی

به مناسبت هفته پژوهش ۱۵۰ ویژه برنامه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: 150 برنامه در قالب 21 عنوان ویژه‌برنامه پژوهشی  در مراکز ثابت و سیار کانون آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته پژوهش در حال برگزاری است.

جواد زاهدی افزود: بازدید از آزمایشگاه‌های علمی، برپایی نمایشگاه‌ از کتاب‌های علمی، برگزاری مسابقه علمی، نشست و دعوت از پژوهشگران، کارگاه سفال با عنوان من و اختراعاتم، نمایش فیلم دانا و مانا تحت عنوان سفر چراها، معرفی کتاب‌های علمی و اجرای برنامه گردونه پژوهش از برنامه‌های اجرایی مراکز کانون در این ایام است.

به گفته وی ساخت سازه‌های علمی، برگزاری نمایشگاه از آثار اعضا، کارگاه‌های بحث آزاد با موضوعات علمی، برنامه درخت ایده‌های پژوهشی تخت عنوان سوال‌گران امروز پژوهشگران فردا، اشنایی با منظومه شمسی، کارگاه‌های آموزشی یک روزه با عنوان چگونه تحقیق کنیم؟ و معرفی شخصیت‌های علمی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته پژوهش در مراکز کانون اجرا می‌شود.

همچنین بخشی از برنامه‌های هفته پژوهش در کانون آذربایجان‌غربی به بازدید اعضا از پژوهشکده‌های دانش‌آموزی، انجام آزمایش‌های متنوع علمی و اجرای نمایش با موضوعات علمی اختصاص دارد.

زاهدی اضافه کرد: به همین مناسبت نیز نشست تخصصی با عنوان پژوهش، اقدام و عمل برای مربیان پژوهشگر کانون استان با حضور اساتید دانشگاه  در مجتمع کانون شهید رسول فرخی ارومیه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: فعالیت‌های پژوهشی یکی از فعالیت‌های مورد علاقه نوجوانان در مراکز کانون آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/ح

برنامه های هفته پژوهش در مراکز کانون آذربایجان‌غربی اجرا می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.