در نه ماه گذشته؛

تولید 185 هزار تن پلی اتیلن سبک خطی در پتروشیمی مهاباد

مدیرعامل پتروشیمی مهاباد گفت: در نه ماه گذشته حدود 185 هزار تن پلی اتیلن سبک خطی در مجتمع پتروشیمی مهاباد تولید شده که 87 درصد آن به خارج از کشورصادر شده است.صدور87 درصد تولیدات پتروشیمی مهاباد در نه ماه گذشته

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرعامل پتروشیمی مهاباد با اشاره به افزایش تولیدات این مجتمع از 35 به 43 تن در ساعت گفت: 87 درصد محصولات تولیدی پتروشیمی مهاباد در نه ماه گذشته به خارج از کشور صادر شده است.

محسن مجیدی افزود: پیش بینی می شود این مجتمع در سال آینده هم  روزانه هفت تن در ساعت افزایش تولید مجدد داشته باشد که در سایه این افزایش تولید، این مجتمع به ظرفیت اسمی خود به میزان 300 هزار تن در سال می رسد.

مجیدی، با تأکید بر رعایت معیارهای زیست محیطی در تولیدات پتروشیمی مهاباد گفت: این مجتمع ایزو 9001 استاندارد کیفی، ایزو 14001 رعایت الزامات بین المللی در حفظ محیط زیست و ایزو OHSAS 18001 سیستم یکپارچه مدیریت و رعایت اصول ایمنی و بهداشت حرفه ای را با موفقیت اخذ کرد تا ارتقاء کیفیت محصولات در کنار افزایش کمی تولیدات این شرکت قرار گیرد.

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی مهاباد اضافه کرد: پتروشیمی مهاباد به عنوان بزرگترین واحد صنعتی آذربایجانغربی در پی نهادینه کردن بهبود کیفیت فرآیندهای تولید، رعایت اصول ایمنی، حفاظت از محیط زیست و عمل به تعهدات اجتماعی خود اقدام به استقرار سیستم های مدیریت بر اساس استانداردهای جهانی کرده است.

مجتمع پتروشیمی مهاباد سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن سبک خطی و سنگین و 30 هزار تن بوتن یک را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

مجتمع پتروشیمی مهاباد برای حدود 600 نفر به صورت مستقیم و حدود بیش از سه هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که پس از بهره برداری کامل و در بخش صنایع پائین دستی برای چهار هزار نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال را فراهم می کند.

انتهای پیام/ع

صدور87 درصد تولیدات پتروشیمی مهاباد در نه ماه گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.