رئیس انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان نی ریز خبر داد؛

تشکیل کارگروه تئاتر خیابانی در نی ریز

انجمن هنر‌های نمایشی کارگروه تئاتر خیابانی را در شهرستان نی ریز تشکیل می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سپهر شعبانی رئیس انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان نی ریز با اشاره به تشکیل کار گروه تئاتر خیابانی گفت: کارگروه تئاتر خیابانی با رویکرد آموزشی و با هدف سلامت جامعه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ سازی حقوق شهروندی، مشاوره، تعامل نهاد‌ها و ارگان‌های شهرستان و نیازسنجی آن‌ها آغاز به کار می‌کند.

وی بیان کرد: اولویت‌های این کارگروه آموزَش‌های جامعه محور در زمینه‌های حفظ منابع انرژی در راستای اقتصاد مقاومتی، انضباط اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ تعامل بین سازمانی، نظافت و بهداشت اماکن عمومی، قوانین راهنمایی و رانندگی، مدیریت مصرف انرژی در اقتصاد خانواده، حقوق متقابل افراد در خانواده، وجدان کاری و رفع مشکلات مردم است.

شعبانی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌هایی از جمله مدیریت آموزش و پرورش، ادارات آبفای شهری روستایی، آبفای شهرداری، گاز، برق، شبکه بهداشت فرماندهی نیروی انتظامی و بهزیستی و را در تحقق این امر ضروری دانست.

گفتنی است، این کارگروه که اکنون عضو گیری از فعالان هنر‌های نمایشی را آغاز کرده در نظر دارد در صورت اعلام نیاز از سوی دستگاه‌های یادشده، قرارداد همکاری را امضاء کند.
انتهای پیام /ت

تشکیل انجمن هنر‌های نمایشی در نی ریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.