30 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرداری آبدانان اختصاص یافت

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: امسال به منظور تقویت زیرساخت های شهری در آبدانان 30 میلیارد ریال اعتبار عمرانی اختصاص یافته است.

30 میلیاردریال اعتبار عمرانی به شهرداری آبدانان اختصاص یافت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام ;مجید عسگری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبدانان بیان کرد: مسئولیت حفظ و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران بر عهده مردم است و تاکنون نیز در اوج عظمت و صداقت این امانت را چون گوهری گرانبها حفظ و نگهداری کرده و بر ایمان ، تعهد و پیمان خود با آرمان امام راحل (ره) و شهدا به خوبی وفادار مانده اند.

وی مدیران را خادمان بی منت مردم دانست و افزود: رسالت مهم و اساسی شوراهای و شهرداری تلاش بی وقفه برای خدمت به شهروندان و ایجاد امید ، نشاط و سر زندگی در بین جامعه شهری است.

فرماندار آبدانان اعتبارهای عمرانی سالجاری شهرداری آبدانان را 30 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با متولیان سازمان برنامه و بودجه تا پایان دیماه بخش زیادی از این منابع محقق و در اختیار شهرداری آبدانان قرار می گیرد.

عسگری  اظهارکرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران باید همت کنند با بهسازی و اصلاح معابر، نصب المان های نوین شهری و از سرگیری و تکمیل طرح های نیمه تمام شهری، بستری مفرح و جذاب را برای مردم آبدانان در آستانه سال جدید فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان نیز در این دیدارعنوان کرد: طی چهار ماهه گذشته 40 هزار مترمربع آسفالت در سطح خیابان ها، معابر ، میادین و کوچه های شهر آبدانان انجام شده است.

سید حرمت الله موسوی مقدم عدالت محوری و پاسخگویی به مردم را 2 اولویت مهم اعضای شورای اسلامی دوره پنجم آبدانان اعلام کرد و افزود: برای زیرسازی، اصلاح و انجام آسفالت هشت میلیارد ریال از محل منابع داخلی و کمک های دولت هزینه شده است.

شهردار آبدانان نیز در این نشست گفت: تا پایان امسال با هزینه ای معادل یک میلیارد و 800 میلیون ریال برج پرچم بر فراز تپه سنگی و طبیعی بربلیه نصب و آب نمای موزیکال و هوشمند نیز در میدان ولیعصر(ع) اجرا می شود.

شاپور هادی زاده بیان کرد: همچنین به منظور ساماندهی ترافیک شهری و تسهیل در رفت و آمد مردم با مصوبه شورای اسلامی شهر ضمن اجرای طرح پارکبان و هوشمندکردن علائم راهنمایی و رانندگی با مشارکت بخش خصوصی یک پارکینک مناسب در سطح شهر طراحی و راه اندازی می شود.

 

انتهای پیام/با

 

 

اختصاص اعتبارات عمرانی به شهرداری آبدانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.