محموله 10 میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه در مرز مریوان کشف شد

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: یک هزار دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در نوار مرزی مریوان کشف و ضبط شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار کیومرث شیخی فرمانده مرزبانی کردستان ،امروز دوشنبه (18 دی ماه) با اعلام این خبرگفت: برای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حین پایش و رصد نوار مرز با چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند.

وی افزود: ماموران برای متوقف کردن این افراد وارد عمل شدند ولی قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها ساختن محموله، با استفاده از تاریکی شب به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان تاکید کرد: مرزبانان در پاکسازی محل و بازرسی دقیق محموله به جای مانده از قاچاقچیان، یک هزار دستگاه تلفن همراه هوشمند خارجی را کشف و ضبط کردند.

سردار شیخی یادآور شد: ارزش کالای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تبعات قاچاق کالا اضافه کرد: پدیده قاچاق لطمات جبران ‌ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه وارد می کند لذا مرزبانان این استان بصورت شبانه روزی در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها تلاش می کنند و با تمام توان مانع تعدی و تجاوز به خاک کشورمان خواهند شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

کشف محموله گوشی تلفن همراه در مرز مریوان

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.