خسروی مطرح کرد:

طرح تفصیلی به کمک بافت‌ فرسوده می‌آید

رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: باید از طرح تفصیلی در بازسازی بافت‌ فرسوده به درستی استفاده کنیم و از مزایای این بخش بهره لازم را ببریم.

اجرای طرح تفصیلی به بازسازی بافت های فرسوده کمک می کندمصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: دولت باید برای استفاده از  بافت‌های فرسوده، تمامی تلاش خود را به کار بگیرد، چراکه این بخش می‌تواند زمینه ساز رونق در بازار مسکن باشد.

وی در ادامه افزود: باید از طرح تفصیلی در بهسازی و بازسازی بافت‌ فرسوده به درستی استفاده کنیم و از مزایای این بخش، بهره لازم را ببریم.

خسروی با بیان اینکه تا به امروز نوسازی بافت‌های فرسوده به خوبی انجام نشده است، گفت: باید دستگاه‌های مسئول در این بخش با یکدیگر همکاری کنند تا بتوان بازار مسکن را در این بخش رونق دهیم.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران تأکید کرد: بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده ، می تواند عرضه و تقاضا را در این بازار به تعادل برساند.

وی در پایان گفت: مشاوران املاک به دنبال افزایش قیمت نیستند؛ بلکه به دنبال ایجاد ثبات و تعدیل در این بازار هستند.

انتهای پیام /

نوسازی بافت های فرسوده به خوبی انجام نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۵ دی ۱۳۹۶
شما که صحبت از وام مسکن 40 میلیون میکنید .می دانید که حد اقل ده میلیون را از این وام چهل میلیون باید جهت پروانه و نظام مهندسی بدهیم وبیست تومان را برای شناژ هزینه کنیم بعد با ده تومان دیگر چه کار کنیم ؟
آخرین اخبار