فرماندار اهواز:

بسیاری از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در اهواز آزاد شدند

فرماندار اهواز با اشاره به بازداشت برخی حاضران در آشوب‌های اخیر، گفت: بسیاری از بازداشت‌شده‌ها آزاد شده‌اند و در حال بررسی وضعیت مابقی افراد هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛نبی‌الله خون میرزائی فرماندار اهواز، با اشاره به بازداشت برخی حاضران در آشوب‌های اخیر، گفت: بسیاری از بازداشت‌شده‌ها آزادشده‌اند و در حال بررسی وضعیت مابقی افراد هستیم.

وی افزود: در حال بررسی وضعیت افراد فریب‌خورده، اغتشاشگران، لیدرها و افرادی که مردم را تحریک کرده و اقدام به نشر فراخوان تجمع غیرقانونی کردند همچنین سبب آسیب رساندن به اموال عمومی شدند هستیم.

میرزائی با تأکید بر شناسایی لیدرها و اغتشاشگران آشوب‌های اخیر، بیان کرد: به دلیل محرمانه بودن بسیاری از موضوعات نمی‌توان به آن‌ها پرداخت اما دستگاه قضایی برای صدور حکم بسیاری از بازداشت‌شدگان آشوب‌های اخیر تعیین سطح کرده است.

فرماندار اهواز در رابطه با خسارت‌های به وجود آمده ناشی از آشوب‌های اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه برآوردی از خسارت‌های به وجود آمده ندارم، برای رسیدن به برآورد دقیق از خسارت‌های پیش‌آمده مدیران شعب بانک‌ها باید میزان خسارت‌ها را اعلام و در رابطه با خسارت منازل مسکونی به جمع‌بندی برسیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

شناسایی لیدرها و اغتشاشگران آشوب‌های اخیر در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۸ دی ۱۳۹۶
چرا ازادشون کردن
میبایست میکشتنشون