تراکتور‌ها شهرستان بهار پلاک گذاری می شود

مدیر جهاد کشاورزی بهار از پلاک گذاری 35 در صد از تراکتورهای این شهرستان خبر داد.

تراکتور‌ها شهرستان بهار پلاک گذاری می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هوشنگ کرمی، مدیر جهاد کشاورزی بهار با بیان اینکه در این شهرستان یک مرحله از پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی انجام شده است، اظهار کرد: از سال 93 مرحله اول پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تراکتور‌های مدل 81 در مرحله نخستی پلاک گذاری دستور کار قرار داشتند، ادامه داد: با هماهنگی راهنمای و رانندگی و جهاد کشاورزی کار پلاک‌گذاری انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به اینکه 850 دستگاه تراکتور در شهرستان بهار پلاک‌گذاری شده است، بیان کرد: امسال برنامه‌ریزی برای اجرای مرحله دوم پلاک‌گذاری انجام شده اما کار عملیاتی و میدانی انجام نشده است.

کرمی با اشاره به اینکه در مرحله دوم تراکتور‌های مدل 71 به بعد پلاک‌گذاری خواهند شد، افزود: کار اطلاع رسانی و مسائل مربوط به انتخاب شرکت در حال انجام است و پس از تشکیل پرونده پلاک تحویل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی ارائه سوخت به آنها به صورت هدفمند است، ادامه داد: تراکتور‌های پیش از سال 71 در سامانه ثبت نام کرده و سوخت دریافت می‌کنند که قصد داریم تراکتور‌ها شناسایی شده سوخت تحویلی با هدفمندی باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اشاره به اینکه در شهرستان بهار با اشاره به اینکه 2 هزار و 400 تراکتور وجود دارد که 850 مورد معادل 35 درصد در مرحله نخست پلاک‌گذاری شده است، تصریح کرد: در مرحله دوم 600 دستگاه تراکتور پلاک‌گذاری می‌شود.

کرمی تاکید کرد: 800 یا 900 دستگاه تراکتور قدیمی در طرح تعویض قرار خواهند گرفت، افزود: برای پرداخت تسهیلات در زمینه نوسازی ماشین‌آلات کشاورزی محدودیتی وجود ندارد و هر کس بخواهد می‌تواند برای دریافت تسهیلات مراجعه کند اما هنوز طرح جایگزینی ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ب

پلاک گذاری 35 درصد از تراکتورهای شهرستان بهار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.