تداوم جنگ لفظی سرمربیان چلسی و منچستریونایتد ؛ کونته :مورینیو آدم حقیری است

جدال لفظی بین سرمربیان دو تیم چلسی و منچستریونایتد انگلیس همچنان ادامه دارد و سرمربی آبی های لندن در تازه ترین اظهار نظر خود مورینیو را فردی «حقیر» توصیف کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، جنگ لفظی بین آنتونیو کونته سرمربی چلسی و خوزه مورینیو سرمربی سرخپوشان منچستریونایتد وارد مرحله جدیدی شده است.

پس از این  خوزه مورینیو  محرومیت 4 ماهه کونته  را که در فصل 2013-2012  به دلیل گزارش نکردن تبانی، علیه او تحمیل شد، مطرح کرد و او را بابت این موضوع مورد انتقاد قرار داد، سرمربی چلسی در واکنش به این اظهار نظر  مورینیو ،سرمربی پرتغالی من یونایتد را فردی حقیر و  حقه باز توصیف کرد.

آنتونیو کونته گفت: من به دلیل گزارش نکردن تبانی چهار ماه محروم شدم و سپس از یک دادگاه خواستار محاکمه واقعی شدم و آنها بیگناهی مرا اعلام کردند. »


من فکر می کنم قبل از این که برای ضربه زدن به کسی، نظر خود را به دیگران بگویید، باید خیلی توجه داشته باشید .با این کار شما نشان می دهید که فرد حقیری هستید. یک فرد کوچک، شما خیلی خوب نمی دانید که اوضاع از چه قرار است .؟
سرمربی چلسی افزود: اما من او را خیلی خوب می شناسم. در گذشته او فرد حقیری بود، در حال حاضر هم حقیر است و مطمئنا در آینده هم حقیر خواهد بود.
"مورینیوچنین آدمی ، شما او را خیلی خوب می شناسید. سطح او بسیار پایین است. من تکرار می کنم: من فکر می کنم قبل از اینکه صحبت کنید، باید خیلی خوب بدانید که چه اتفاقی افتاده است. »
وی ادامه داد مورینیو در مورد نحوه رفتار با کلودیو رانیری بی شخصیت بود. او رانییری را بخاطر زبان انگلیسی اش اذیت و آزار داد و سپس هنگامی که رانیری اخراج شد، در حمایت از او پیراهنی پوشید. شما حقه باز هستید.


کونته در پایان گفت، مورینیو دو سال با رانیری می جنگید و پس از دو سال تلاش می کرد به این فرد کمک کند، زیرا شاید این کار به نفع او بوده است.
انتهای پیام/


تداوم جنگ لفظی مورینیو و کونته

 

برچسب ها: کونته ، موریننیو ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار