مدیرکل راه‌وشهرسازی استان همدان:

تدوین طرح جامع شهرهمدان در گرو همکاری شورا و شهرداری است

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان همدان گفت: تدوین طرح جامع شهرهمدان در گروهمکاری شورا و شهرداری است.

تدوین طرح جامع شهرهمدان در گرو همکاری شورا و شهرداری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرهاد فرزانه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان همدان ظهر یکشنبه در کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان که با محوریت ارائه گزارش نهایی از اطلاعات جمع‌آوری شده طرح جامع همدان توسط مشاور طرح برگزار شد، گفت: تدوین و تهیه طرح جامع شهر همدان بدون اظهارنظر و همکاری شورای شهر و شهرداری امکان‌پذیر نیست.

وی با اینکه تمامی ایده آل‌ها را برای شهر همدان در قالب طرحی مشخص، درنظر می گیریم استانداری، راه‌وشهرسازی و شهرداری را سه ضلع کاری با هدف پیشبرد توسعه شهری دانست و گفت: مشاور طرح جامع همدان بر این مبنا انتخاب شد تا از تمامی جوانب برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان توانایی داشته باشد که تاکنون از عملکرد وی، رضایت داریم.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان همدان بر پیوست اقتصادی طرح جامع شهر تأکید کرد و افزود: باید تولید ثروت برای شهر را مدنظر قرار دهیم تا در آینده، شهرداری همدان هم ثروتمند باشد.

فرزانه با بیان اینکه با توجه به نقشه برداری ها، شهر همدان ۶ هزار و ۷۰۰ هکتار است، گفت: در این طرح تمامی محدوده و حریم شهر را در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه برای نقشه برداری ها به حدود ۱۷ میلیون ریال اعتبار نیاز است، عنوان کرد: انتظار می رود بخشی از این اعتبارات را شهرداری کمک دهد.

فرزانه با توجه به خط موجود برای نقاط کم برخودار و برخوردار اظهار داشت: باید به گونه ای پیش برویم تا پتانسیل های ساختاری شهر در همه نقاط، یکسان دیده شود.

وی بر تأمین فضای سبز با کاربری های عمومی در تمام نقاط شهر برای داشتن شهری آباد تأکید کرد و گفت: در این زمینه نخستین تغییرات در املاک دولتی و سپس مردمی خواهد بود.

انتهای پیام/ص.ف

تدوین طرح جامع شهرهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار