قدردانی از پیشکسوت تئاتر فارس

از نادر شهسواری پیشکسوت تئاتر فارس تجلیل شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور در محل اجرای نمایش تئاتر «شیش و بش» از نادر شهسواری پیشکسوت تئاتر فارس تجلیل کرد.

بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه باید بر اصول نمایش ایرانی و نگاه ویژه به زبان محلی و ریشه‌های فولکلوریک توجه شود، تصریح کرد: نگاه ویژه به اصول نمایش ایرانی، اجرا‌های متعدد نمایش‌های کمدی تخته حوضی، نگاه ویژه به زبان محلی و ریشه‌های فولکلوریک ایرانی از شاخصه های این هنرمند فرهیخته است.

وی اضافه کرد: نادر شهسواری از بازیگران و کارگردانان قدیمی تئاتر کشور است که علاوه بر کارگردانی، طراحی و ساخت دکور، در زمینه بازیگری نیز صاحب تجربه‌های ارزنده‌ای در گونه‌های مختلف نمایشی است.

مریدی ادامه داد: تئاتر کمدی «شیش و بش» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی نادر شهسواری با حضور نسل‌های مختلف تئاتر شیرازاز نهم دی به مدت ١٠ شب از ساعت ١٩ و ۳۰ دقیقه به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش‌نامه، روابط و کشاکش دو خانواده به زبان طنز بازگو می‌شود.

نادر شهسواری بازیگری و کارگردانی آثار مطرحی همانند آثار برتولت برشت، اکبر رادی را در کارنامه خود دارد و حضور مستمر به عنوان یکی از سیاه بازان شیراز و کشور از جمله فعالیت‌های او در زمینه بازیگری است.

انتهای پیام/ن

تجلیل از پیشکسوت تئاتر فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.