تجلیل از قهرمان ورزشی؛

تجلیل از دو قهرمان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

طی مراسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور مدیرکل ورزش، مسئول نهاد رهبری دانشگاه و جمعی از مدیران از دو قهرمان ورزشی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوروش ساکی رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ورزش سرمایه گذاری است و تاثیر آن در سال‌های آینده مشخص خواهد شد و ما بایستی با ایجاد فضا‌های سالم ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در بین جوانان این سرمایه گذاری را انجام دهیم.

 ساکی اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه ورزش در دانشگاه برنامه ریزی و اجرایی نمودیم و این نمونه مجموعه ورزشی نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه داریم که جهت رفاه دانشجویان و پرسنل ایجاد شده و در اختیار این عزیزان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فعالیت قهرمانی کارکنان این دانشگاه گفت: خوشبختانه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی فعالیت بسیار خوبی در حوزه ورزش دارند و برخی از این عزیزان در سطح قهرمانی نیز خوش درخشیدند و باعث افتخار ما، استان و کشور عزیز شدند و وظیفه خود می‌دانیم در حد توان از تک تک عزیزان حمایت و تقدیر کنیم.

در ادامه مراسم دو نفر از قهرمانان ورزشی دانشگاه بنام‌های دکتر محسن اسدبیگی در رشته تنیس روی میز و حسین دریکوند در رشته کشتی ناشنوایان که در سطوح جهانی کسب افتخار کردند توسط دکتر ساکی رییس دانشگاه و دکتر شیخیان معاونت دانشجویی تجلیل شدند و به رسم یادبود جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

برخی از سوابق ورزشی دو قهرمان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی استان به شرح ذیل می‌باشد:

محسن اسدبیگی دو دوره است که رییس هیات تنیس روی میز استان است که در این سال‌ها با مدیریت و درایت قابل دفاع توانسته عملکرد و کارنامه موفقی را به ثبت برساند و با حضور نوجوانان و جوانان لرستان در اردو‌های تیم ملی تنیس روی میز نشان داده که لرستان در تنیس روی میز نیز دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی می‌باشد همچنین وی اخیراً با شرکت در مسابقات تنیس روی میز دوبل پزشکان جهان در فرانسه توانست نایب قهرمانی این مسابقات را کسب نماید.

حسین دریکوند از کشتی گیران ناشنوای موفق استان است که در مسابقات کشوری، آسیایی، جهانی و المپیک با درخشش مثال زدنیش بخوبی نام خود را بعنوان کشتی گیر جهانی مطرح ساخته است وی دارای حدود ۷ مدال قهرمانی کشور، نفر مسابقات آسیایی نفر دوم مسابقات جهانی و نفر دوم المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد.

لازم به توضیح است: هر دو قهرمان ورزشی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی لرستان می‌باشند. همچنین در این مراسم مهرداد کریم پور مسئول ورزش دانشگاه علوم پزشکی زحمات زیادی را متحمل شد که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/م

از دو قهرمان ورزشی تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.