مناجاتی: تختی در ورزش ایران نماد احترام، ادب و جوانمردی است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:همه مردم مرحوم تختی را به منش پهلوانی می‌شناسند و او در تاریخ ورزش ما نماد احترام و ادب و جوانمردی است.

مهدی مناجاتی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حاشیه برگزاری پنجاهمین مراسم بزرگداشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در ابن بابویه شهرری، در خصوص ویژگی های اخلاقی زنده یاد تختی اظهار داشت: همه مردم مرحوم تختی را به اخلاق و منش پهلوانی می شناسند و او در تاریخ ورزش ما نماد احترام و ادب و جوانمردی است. امیدوارم همه مردم به ویژه جوانان زنده یاد تختی را الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ارزش های اخلاقی مثل احترام به بزرگتر و پیشکسوت در جامعه امروز ما کمرنگ شده و بهترین راهکار خروج از این شرایط، مرور زندگی بزرگانی همچون جهان پهلوان تختی است تا با الگو گرفتن از اخلاق و منش پهلوانی آنان هر یک سهمی در بهبود وضعیت اخلاق در جامعه ایفا کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به حضور کمرنگ مسئولان ورزش کشور در مراسم امروز گفت: متاسفانه مسئولان ورزشی در مراسم سالگرد جهان پهلوان تختی حضوری کمرنگ داشتند، من امیدوارم آنها از این پس حضور در چنین مراسمی را جدی بگیرند زیرا شرکت آنان می تواند جامعه ورزش را دلگرم کند.

مناجاتی در مورد پیش بینی اش از تیم قهرمان لیگ هفدهم عنوان کرد: من مدتی است که فوتبال ایران را پیگیری نمی کنم. در فوتبال هیچ چیز از قبل مشخص نیست و هیچ تیمی از الان نمی تواند ادعا کند که قطعا قهرمان لیگ می شود. هر تیمی که تلاش بیشتری کند و میان بازیکنان و کادرفنی اش همدلی و وحدت بیشتری باشد می تواند عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

 

انتهای پیام/

اظهارات مناجاتی در مورد جهان پهلوان تختی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار