استاندار یزد؛

هدف آشوب‌های اخیر گرفتن امنیت جامعه، اموال عمومی و اعتقاد مردم است

استاندار یزد در حاشیه راهپیمایی امروز یزد گفت: آشوب‌های اخیر امنیت جامعه، اموال عمومی و اعتقاد مردم را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار یزد در حاشیه راهپیمایی مردم یزد که به منظور محکوم کردن اغتشاشات اخیر برگزار شده بود، با بیان این‌که مسائل پیش آمده در روز‌های اخیر فراتر از اعتراض و انتقاد بود، گفت: آشوب‌های اخیر امنیت جامعه، اموال عمومی و اعتقاد مردم را نشانه گرفته است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای دولت و ارکان جمهوری اسلامی ایران، افزود: انتقاد و اعتراض به مدیریت و برخی از برنامه‌های دولت امری طبیعی است و دولت این اعتراضات سازنده را به رسمیت می‌شناسد.

استاندار یزد با بیان این‌که مسئولان و دست‌اندرکاران قبول دارند که مشکلاتی در کشور وجود دارد، گفت: برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات ایجاد شده در دستور کار دولت قرار دارد.

زمانی‌قمی راهپیمایی را یکی از راه‌های همدلانه ملت ایران در پاسخ به آشوب‌های انجام شده علیه امنیت و اهانت به مقدسات دانست و بیان کرد: مردم یزد امروز با حضور پرشور در راهپیمایی انقلابی خود گفتند چه چیز‌های رو قبول داشته و چه چیز‌هایی را قبول ندارند.

این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که مردم، جمهوری اسلامی، انقلاب، کیان کشور و وحدت را قبول داشته و به آن اسرار می‌کنند، خاطرنشان‌کرد: مردم ایران خشونت، ضربه به اموال عمومی و برهم زدن امنیت را قبول ندارند.

انتهای پیام/ص

راهپیمایی ضد اغتشاشات در یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار