اهواز میزبان نمایشگاه ملی تخصصی صنایع دستی

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز گفت: نمایشگاه ملی تخصصی صنایع دستی با حضور صنعتگران سراسر کشور در این شهرستان برگزار خواهد شد.

اهواز میزبان نمایشگاه ملی تخصصی صنایع دستیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا جلیلی‎نیا، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز، بیان کرد: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‎های دایمی استان خوزستان از 3 اسفند ماه سال جاری به مدت یک هفته با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و شهرداری اهواز برپا خواهد شد.


وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه که 120 صنعتگر از سراسر کشور از جمله خوزستان در آن حضور دارند ایجاد بازار برای صنعتگران رشته‎های مختلف صنایع دستی و آشنایی بیشتر مردم با صنایع دستی است.


جلیلی نیا ادامه داد: فراخوان نمایشگاه ملی تخصصی صنایع دستی به همراه پوستر آن ظرف 10 روز آینده آماده و به سراسر استان‎‏ها ارسال خواهد شد.


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز گفت: به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح، از اقوام مختلف خوزستان دعوت شده است تا طی برگزاری نمایشگاه هر شب در فضای باز نمایشگاه دائمی اهواز به اجرای برنامه‎های متنوع بپردازند.

انتهای پیام/و


حضور اقوام خوزستانی در جشنواره ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.