علامتی:

مردم مطالبات خود را از راه های قانونی بخواهند/ تبیین مفاهیم انقلابی به دانش آموزان

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به ماموریت اتحادیه گفت: مردم مطالبات خود را از مسیر قانونی طلب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان مطالبی در مورد حادثه اغتشاشات اخیر اشاره و عنوان کرد: مردم از مشکلات متعدد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رنج می‌برند و هیچ مسئولی حق ندارد معضلاتی چون فقر، فساد، تبعیض، بیکاری، رکود اقتصادی، اعتیاد جوانان، طلاق و فروپاشی خانواده‌ها را نادیده بگیرد یا آن را انکار کند.

وی ادامه داد: مردم باید مطالبات خود را از راه‌های قانونی بخواهند البته مسئولان کشور هم باید گوش شنوایی برای شنیدن و یافتن راه حل‌هایی برای مرتفع کردن این مشکلات داشته باشند و گلایه‌های مردم را بشنوند.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: جامعه برای حل مشکلات باید در امنیت باشد و طبیعی است که مردم اولین قربانیان آشوب هستند و باید بدانیم از مسیر آشوب و اغتشاش نه تنها گره‌ای از مشکلات مردم گشوده نمی‌شود بلکه گره کور دیگری بر مشکلات پیشین افزوده خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه اتاق فرمان آشوب‌های اخیر در خارج کشور وجود دارد، بیان کرد: منتقدان و معترضان و همه مردم باید در اولین گام، صف خود را از اغتشاشگران که خواسته یا ناخواسته تبدیل به پیاده نظام دشمنان شده‌اند جدا کنند تا راه دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران بسته شود.

علامتی تصریح کرد: اکنون بازخوانی کارنامه عملکرد مسئولان در دولت و مجلس و قوه قضائیه و سایر نهادهای کشور نیست و باید با تصویری شفاف از صف بندی ها داشته باشیم.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: تلاش کنیم با انسجام و وحدت هرچه سریع‌تر افکار عمومی را به آرامش برسانیم و قطعاً مسیر تعالی و پیشرفت کشور با فرمایشات رهبر معظم انقلاب همچون لزوم پرداختن جدی مسئولان به اقتصاد مقاومتی، عدم اتکا و اعتماد به بیگانگان در حل معضلات اقتصادی همچنین لزوم مهار فضای لجام گسیخته مجازی و مراقبت از نفوذ در مراکز تصمیم ساز می‌گذرد.

تبیین مفاهیم انقلابی از ماموریت اتحادیه است

علامتی عنوان کرد: تبیین مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی از نکات مهمی است که در دستور کار اتحادیه قرار می‌گیرد.

وی همچنین به کشته شدن 2 دانش آموز در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: از این اتفاق ناجوانمردانه متاثر هستیم و باید هوشیارانه با این حوادث برخورد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۸ دی ۱۳۹۶
خوب
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۳:۳۴ ۱۷ دی ۱۳۹۶
خواهشمند است به مطالبات فرهتنگیان رسیدگی کنید
آخرین اخبار