کشف محموله سنگین مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کرمان و نرماشیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر‌گفت: با اشرافیت کامل اطلاعاتی و کنترل مبادی استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمان و نرماشیرموفق شدند ۶۱۴ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.


وی درتشریح عملیات نخست گفت: ماموران انتظامی پاسگاه سیرچ شهرستان کرمان با انجام کار اطلاعاتی ازانتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی سواری تیبا آگاه شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.


سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: ماموران با هوشیاری واقدام به موقع، خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵۱۱ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.


وی در تشریح عملیاتی دیگر گفت:ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان نرماشیر نیز در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ وانجام کاراطلاعاتی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون اسکانیا مشکوک شده و دستور ایست صادرکردند و با هوشیاری ماموران خودرو متوقف، و در بازرسی از آن تعداد ۹۶ بطری حاوی تریاک به وزن ۱۰۳ کیلو و ۶۹۰ گرم کشف و ۲ نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیرشد.


سردار بنی اسدی فر ضمن بیان اینکه این محموله‌ها به مقصد استان‌های مرکزی کشور در حال حمل بوده اند افزود: در این رابطه ۶۱۴ کیلو گرم مواد مخدر کشف، ۳ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف و تحویل مراجع قضایی شدند.


فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن اینکه: اقدامات نیروی انتظامی تنها به برخورد با سوداگران مرگ خلاصه نمی‌شود بلکه بحث پیشگیری از اعتیاد از طریق آگاهسازی و تنویر افکار عمومی نیز به طور جدی در دستور کار پلیس قرار داردگفت: اصلی‌ترین ماموریت پلیس مبارزه با حمل، نگهداری، قاچاق و فروش مواد مخدر و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مرتبط با آن است.
انتهای پیام/‌ی

دستگیری 3سوداگر مرگ در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار