تبلیغ سفرهای زیارتی ارزان قیمت، غیرقانونی و بدون مجوز است

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت : تنها 32 دفتر زیارتی مجاز در این استان فعالیت میکنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ندیری با اشاره به فعالیت 32 دفتر زیارتی مجاز در این استان، گفت: تبلیغ سفرهای زیارتی ارزان قیمت، غیرقانونی و بدون مجوز است و افراد علاقه مند به سفر زیارتی در برخورد با این مراکز باید هوشیارانه عمل کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص عراق، عزیمت به برخی از شهرهای زیارتی آن کشور تحت شرایط خاص امنیتی انجام می شود و تبلیغ کنندگان در فضای مجازی، هیچ مجوزی در این رابطه ندارند.

ندیری  ادامه داد: کاروان های دفاتر مجوزدار با آشنایی کامل از جو منطقه، اقدام به اعزام زائر می کنند و این در حالی است که زائران آزاد بدون تدابیر امنیتی اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی  افزود : در بسیاری از موارد، مراکز غیرمجاز از مردم پول دریافت و بدون اینکه زائر بیمه شود او را به سفر زیارتی اعزام کرده و در مقصد رها می کنند که این نوعی کلاهبرداری است.

ندیری گفت: برنامه ریزی های بسیار خوبی برای زائران ایرانی اندیشیده شده و هتل ها، خودروهای حمل و نقل عمومی و هواپیماهای در نظر گرفته شده از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار است ولی این امکانات در اختیار زائرانی که به صورت آزاد اعزام می شود، قرار نمی گیرد.

امسال دو هزار و 510 زائر از آذربایجان غربی در قالب 18 کاروان به حج تمتع اعزام شده اند.

انتهای پیام/ع

فعالیت 32 دفتر زیارتی مجاز در آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.