پیش بینی شرکت 25 هزار زائر از آذربایجان غربی در پیاده روی اربعین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: امسال با توجه به استقبال بالای مردم پیش بینی می شود ۲۵هزار نفر از آذربایجان غربی در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،حسن حسینی با بیان اینکه سال گذشته ۲۱ هزار زائر از آذربایجان غربی راهی کربلا شدند افزود: در سال گذشته زائران پیاده روی اربعین حسینی در استان ۲۱ هزار نفر بوده و امسال نیز این رقم به ۲۵ هزار نفر می رسد که نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته ایم.

 وی با بیان اینکه بر اساس اعلام حج و زیارت استان تاکنون ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند افزود: ثبت نام زائران پیاده روی اربعین حسینی از ابتدای شهریور سال جاری آغاز شده است و تا سه روز مانده به اربعین ادامه دارد وتاکنون برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر ویزا صادر شده است.

 حسینی با بیان اینکه امسال آذربایجان غربی ۱۴ موکب دارد از این تعداد ۱۳ موکب آن مخصوص اسکان و تغذیه زوار  است اظهارداشت: روزانه ۳۰ هزار غدا بین زوار حسینی پخش خواهد شد و همچنین برای اسکان ۱۰ هزار نفر جای اسکان برای زوار در نظر گرفته شده است.

  

انتهای پیام/ع

ثبت نام زائران آذربایجان غربی در مراسم پیاده روی اربعین

برچسب ها: کربلا ، اخبار مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.