ابقا رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در سمت خود

ابراهیم جوانمردی از سوی مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان یکبار دیگر بعنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش سه گانه خوزستان با حضور 16 عضو برگزار شد و ابراهیم جوانمردی توانست با 13 رای حداکثر آرا را به خود اختصاص دهد و بعنوان رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان انتخاب شود.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات های اتومبیلرانی و متورسواری شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، نماینده باشگاه ها، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران، نماینده بانوان، نامزد ریاست هیات بودند.

در این مجمع رییس هیات های رامهرمز و دزفول به دلیل اعتراض نسبت به عملکرد هیات قبل، جلسه را ترک کردند.

مجمع انتخاب رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان که قرار بود 6 ماه پیش برگزار شود به دلیل اعتراض های عده ای از ورزشکاران و روسای هیات شهرستانی پس از 8 ماه بلاتکلیفی برگزار شد.

کریم تجار، صادق بشارت پور، محمد بلونه و ابراهیم جوانمردی 4 عضو حاضر در این مجمع بودند که آقایان تجار و بلونه به نفع جوانمردی انصراف دادند.

در ابتدای این مجمع 4 نامزد به ارائه مشکلات و برنامه های هیات و درخواست های خود از رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پرداختند.

انتهای پیام/گ

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.