انتخاب اهواز به عنوان میزبان رقابت‌های اتومبیلرانی

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از انتخاب اهواز به عنوان میزبان رقابت‌های دریفت و اسلالوم قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین عباسی، دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: رقابت های دریفت قهرمانی کشور روز 22 دی ماه با حضور یکصد اتومبیلران از هشت استان در قالب 12 تیم در پیست ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

دبیر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان به برگزاری مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در 2 بخش آقایان و بانوان اشاره کرد و بیان داشت: این رقابت ها از 29 دی ماه به مدت 2 روز به میزبانی اهواز برگزار می شود که 120 اتومبیلران از 15 استان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به آماده سازی پیست ورزشگاه غدیر اهواز برای برگزاری این رقابت ها گفت: پیست غدیر اهواز بزرگترین پیست چند منظوره اتومبیلرانی جنوب غرب کشور به شمار می رود لذا با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب اهواز، بهترین مکان برای برگزاری مسابقات است.

عباسی در ادامه به مجمع انتخابات رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان در روز 16 دی ماه اشاره کرد و گفت: آقایان جوانمردی، بلونه، بشارت پور و تجار 4 کاندید تایید شده برای احراز پست رییس هیات استان می باشند که با آرای اعضای مجمع فرد اصلح مشخص می شود.

انتهای پیام/م

اهواز، میزبان رقابت های اتومبیلرانی دریفت و اسلالوم قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.