آیت‌الله علوی گرگانی:

دشمن همیشه به دنبال جدا کردن جوانان از روحانیان است

مرجع تقلید شیعیان گفت: دشمن همیشه به دنبال جدا کردن جوانان و نوجوانان از روحانیان است و در این راه تلاش می‌کند که نقاط ضعف را برای مردم برجسته کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج ورزشکاران که در بیت این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ازجمله مهم‌ترین دلایل فرستاده شدن پیامبران و رسالت انبیاء این است که آن‌ها برای بشارت دادن و هشدار دادن به انسان‌های گمراه فرستاده‌ شده‌اند.

وی با بیان توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه جوانان و نوجوانان گفت: دشمن همیشه به دنبال جدا کردن این قشر از روحانیان  است و در این راه تلاش می‌کند که نقاط ضعف را برای مردم برجسته کند و در لباس میش خود را دوست معرفی می‌کند درحالی‌ که به دنبال ضربه واردکردن به ما است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حوادث اخیر کشور و محکوم کردن اغتشاش های اخیر گفت: دشمن همواره در کمین است و سعی در فریب دادن جوانان و مردم مسلمان کشور دارد، در این اغتشاش های نیز بسیاری از کسانی که در اغتشاشات شرکت کردند فریب خوردند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه باید مدیران دلسوز مردم بوده و پاسخ مطالبات آن‌ها را بدهند، تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی و به‌ویژه جوانان باید با شرکت در برنامه‌های دهه بصیرت جلوی فتنه‌انگیزی‌های دشمنان را بگیرند و در زمینهٔ فتنه‌ها باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به جنایاتی که کشورهای غربی در منطقه مرتکب می‌شوند، گفت: همیشه جنگ میان جبهه حق و باطل بوده و این جنگ همیشگی است و در طول تاریخ شاهد این جنگ بوده‌ایم و اکنون نیز در کشورهای منطقه جبهه حق و باطل در مقابل هم ایستاده‌اند.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت دادن به وضعیت جسمی از سوی جوانان ابراز کرد: در روایات فراوانی آمده که پهلوان کسی است که در برابر هوای نفس خود مقاومت کند و پهلوانی به داشتن زور و بازو نیست.

انتهای پیام/ب

صحبت ای آیت الله علوی گرگانی در دیدار جمعی از اعضای بسیج ورزشکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.