آیت‌الله علوی گرگانی؛

مسئولان کشور به تذکرات و ارشادات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشد

مرجع تقلید شیعیان گفت: ارشادات مقام معظم رهبری به مسئولان کشور پرمعنا و مهم است و اگر اعتراضی به دولت می‌شود باید دولت به آن اهمیت داده و آن را اجرا کند.

مسئولان کشور به تذکرات و ارشادات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد واحد شهری که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به ایام وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: امتیاز حد وسط بودن بین حوزه و دانشگاه از جمله امتیازاتی بوده که باید در کنار قدردانی آن را حفظ کرد.

وی با اشاره به آیاتی از سوره بقره درباره مسندهای انسان‌های با ایمان ابراز کرد: اکثر دانشجویان از شهرهای مختلف در واحدهای دانشجویی درس می‌خوانند که این هجرت دانشجویان امتیاز مشترک بین حوزه و دانشگاه است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه هجرت همواره سختی، بی‌خوابی، آزار و اذیت به همراه دارد، افزود: یکی از الطاف خداوند به علما برطرف کردن نیاز مردم بوده که امام حسین(ع) این کار را نعمتی از جانب خداوند دانسته و می‌گوید باید شکرگذار آن بود و وجود برخی از علما در بین مردم مانند نوری درخشان به‌حساب می‌آید.

وی با درخواست از مسئولان دانشگاه‌های کشور در توجه بیشتر به خروجی دانشجویان عنوان کرد: برخی از دانشجویان در آینده مسئولان این کشور می‌شوند که باید آنان در ایام دانشجویی با عقیده و خداشناس تربیت‌یافته تا در آینده بتوانند گره‌گشای مشکلات مردم باشند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری به مسئولان کشور تصریح کرد: ارشادات رهبر معظم انقلاب به مسئولان کشور پرمعنا و مهم است و اگر اعتراضی به دولت می‌شود باید دولت به آن اهمیت داده و آن را اجرا کند چرا که وظیفه علما تذکر دادن است.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به مقوله ولایت‌فقیه خاطرنشان کرد: باید در دانشگاه‌های کشور همراه با تحصیل، تذکرات الهی به‌ویژه موضوع ولایت‌فقیه نیز به دانشجویان ارائه شود.

انتهای پیام/ز

مسئولین به ارشادات مقام معظم رهبری توجه داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.