دشمنان نظام دنبال براندازی نظام

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام صفدر پناهی در جمع راهپیمایان 14 دی لنده اظهار داشت: ملت ایران از سال‌های قبل تاکنون با انواع فتنه از جمله سیاسی، اقتصادی و تهدیدات نظامی مقابله کرده و دشمنان مشت محکمی به واسطه بصیرت و بیداری این مردم خورده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران هستند و از هر حربه و فتنه‌ای برای براندازی استفاده می‌کنند.

وی تاکیدکرد: اگر چه مسئله گرانی، فساد اقتصادی و اداری، حقوق‌های نجومی مدیران سبب نارضایتی مردم شده ولی نباید بهانه برای حضور اغتشاشگران و ایجاد فتنه ایجاد شود.

پناهی ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل موجود برای نجات اقتصاد ایران و مردم بوده که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: ملت ایران، گروه‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح طلب اگرچه بر سر برخی موضوعات اختلاف سلیقه دارند ولی در دفاع از ایران اسلامی همه باهم متحد هستند و از نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

پناهی افزود: دل مردم از گرانی، فساد اداری و اقتصادی به درد آمده ولی با وجود این همه انتقاد در مقابل هرگونه فتنه و خراب کردن اموال عمومی، مقاومت می‌کنند.

وی گفت: در وهله دوم وقتی شعار «نه قرآن نه اسلام، جانم فدای ایران» را اغتشاش گران سر می‌دهند به خوبی باید بفهمیم که این جریان از فتنه 88 بد‌تر است چرا که پرچم که هویت یک ملت است را به آتش می‌کشند.

پناهی تاکید کرد: مردم شریف ایران از گذشته تاکنون به همه دنیا و دشمنان ثابت کرده که پشت نظام و رهبری ایستاده است.

انتهای پیام/د

راهپیمایی14دی ماه لنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.