امام جمعه یاسوج:

مسئولان مطالبات بر حق ملت را در دستور کار قرار دهند و برای این مشکلات چاره‌جویی داشته باشند.

امام جمعه یاسوج گفت:مسئولان مطالبات بر حق ملت را در دستور کار قرار دهند و برای این مشکلات چاره‌جویی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به قیام 19 دی مردم قم در سال 56 اظهار کرد: مردم توهین به امام را بر نتافتند و به خیابان‌ها ریختند.

امام جمعه شهر یاسوج افزود: قیام 19 دی مردم شهر قم با حرکت مردم در روز 9 دی سال 88 شباهت‌های زیادی دارد که بصیرتمندانه به خیابان‌ها آمدند و از انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های آن دفاع کردند.

حسینی به تلاش‌های دشمان ایران از پیش از انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: دشمن تاکنون از هیچ تلاشی برای مقابله با این کشور و مردم فروگذار نکرده است و به انحای مختلف دشمنی خود را با ملت ایران نشان داده است.

وی به دشمنان ایران و جهان اسلام از آمریکا تا آل سعود اشاره کرد و گفت: جنایت‌های زیادی توسط آل سعود در منطقه در حال انجام است.

امام جمعه یاسوج به ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و با بیان این که در بسیاری از کشورهای دنیا مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد اظهار کرد: ایران از این قاعده مستثنی نیست.

وی بخشی از مشکلات را به دلیل تحریم‌های ظالمانه دانست و گفت: آمریکا بخشی از پول‌های کشور را بلوکه کرده است که نشان دهنده دشمنی با ملت ایران است.

امام جمعه یاسوج با تأکید بر این که مسؤولان نباید در برابر مشکلات غفلت داشته باشند افزود: باید مسؤولان مطالبات بر حق ملت را در دستور کار قرار دهند و برای این مشکلات چاره‌جویی داشته باشند.

وی با قدردانی از حضور بصیرت‌مندانه روز گذشته مردم استان در راهپیمایی ضد آشوبگران اظهار کرد: مردم با حضور حماسی خود آب پاکی روی دست اغتشاشگران ریختند.

انتهای پیام/د

مسؤولان نباید از مشکلات مرم غفلت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.