بصیرت مردم در روز ۹ دی رمز ناکامی دشمن

خطیب جمعه شهر یاسوج گفت : نابینای ظاهری کور نیست، کور کسی است که بصیرت ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه و آلودگی گفت: انسان های خداترس همیشه از خوف خدا و اعمال خود می ترسند و دلسرد نیستند در دل از خدا می ترسند .

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: انسان که می داند روز تولدش دستش خالی و برهنه بود اکنون همه چیز دارد باید قدردان بوده و نعمت ها را باید وسیله نزدیک شدن انسان به خدا بداند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: به مادیات فناپذیر مغرور نشویم، آیا همه اینها همیشگی هستند؟ نعمت ها نابود شدنی هستند چرا انسان عاقل به وسیله داشتن امکانان به جای سپاس خودش را گم کند و آخرت و آینده اش را تباه کند.

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: این نعمت ها شکر دارد نه کفر، نه اینکه باعث دور شدن انسان از خداوند شود یک انسان خداپرست همیشه هواسش هست که دنیا فانی است.

امام جمعه یاسوج در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و پاکی گفت: امروز وفات حضرت معصومه (س) است که گفته شده هرکس از او زیارت کند بهشت بر او واجب می شود بعد از حضرت زهرا(س) حضرت معصومه(س) شفاعت گناه کاران را می کند وفات این بانوی بزرگ را تسلیت می گویم.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: فتنه ۸۸ که به وسیله نقشه دشمنان و فریب خوردگان به وجود آمد، حرمت شکنی شد عاشورا شکنی شد مملکت را به سوی نابودی و نظام را به سوی سقوط پیش می برد اما ملت با بصیرت انقلاب حرکت کردند.

وی افزود: بصیرت قطب نما، راهنما، چراغ راه و فاصله بین حق و باطل است و نابینای ظاهری کور نیست کور کسی است که بصیرت ندارد.

امام جمعه یاسوج افزود: بنیاد انقلاب روز به روز محکم تر می شود، انقلاب ما به سن چها سالگی رسید، خیلی تبلیغ کردند و مهره راه انداختند اما انسجام ملت و حفاظت ملت غیور ایران همه نقشه های انان را نقشه بر آب کرد.

حسینی گفت: دشمن همیشه هست و همیشه نقشه دارد هیچ امکاناتی در مقابل ایران نمی تواند بایستد.

وی بیان کرد: امریکا با اسرایل خبیث و ال سقوط به دست خودشان دارند ریشه خودشان را از زمین بر می کنند ففط بحرین موافق پایتخت شدن قدس بود اما بدانند ملت مسلمان هرگز در برابر گفر تسلیم نمی شود و ریشه دشمنان را از زمین پاک می کنند و محکم تر تو دهنی می زنند.

وی عنوان کرد: در راهپیمایی دشمن شکن نفرت خود را از امریکای جنایت کار با شعارها دشمن شکن نشان دهیم.

وی گفت: انقلاب ما هرگز آسیب نمی بیند و جوهره ای که انقلاب ما دارد همانی است که در اوایل انقلاب ماهیت دینی و اسلامی انقلاب را نگه می داشت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به داشتن ملت هوشیار و آماده حرکت، گفت: دشمنان می بینند که پیروزی از آن ملت و انقلاب است.

انتهای پیام/غ

نابینای ظاهری کور نیست، کور کسی است که بصیرت ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.