وزیر خارجه پاکستان:

آمریکا از خاک پاکستان بیش از 57 هزار حمله به افغانستان انجام داده است

وزیر خارجه پاکستان گفت: نیروهای آمریکایی از خاک پاکستان بیش از ۵۷ هزار حمله علیه گروه های مختلف در افغانستان انجام داده است.

آمریکا از خاک پاکستان بیش از 57 هزار حمله به افغانستان انجام داده استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در پی هشدارهای تند مقامات آمریکا به دولت اسلام‌آباد، وزیر خارجه پاکستان گفت: نیروهای آمریکایی از خاک پاکستان بیش از ۵۷ هزار حمله علیه گروه های مختلف در افغانستان انجام داده است.

ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در آغاز سال نو میلادی با هشداری تند به پاکستان تهدید کرد که کمک های این کشور به دولت اسلام آباد  به دلیل عدم همکاری این کشور در مبارزه با تروریسم قطع خواهد شد که پس از چندی این کمک ها به حالت تعلیق درآمد.

مقامات پاکستان در روزهای اخیر واکنش های تندی نسبت به این موضوع داشته اند.

خواجه آصف، وزیر خارجه پاکستان در آخرین سخنان خود در این رایطه خطاب به مقامات آمریکایی گفته است: «آیا شما پرسیدید که ما چه کاری کردیم؟ شما از پایگاه‌های ما ۵۷۸۰۰ حمله بر افغانستان انجام داده اید؛ هزاران سرباز و شهروندان ما قربانی جنگ شما شده اند. سربازان ما جنگ غیر معمولی را پیش می‌برند، یک قربانی بی پایان جریان دارد.»

وزیر خارجه پاکستان در ادامه افزوده است: «اکنون گذشت زمان به ما درس داده است که کورکورانه به آمریکا اعتماد نکنیم؛ ما دیگر هیچ سازشی را به قیمت از دست دادن وقار خود نخواهیم کرد.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار