مسائلی در گفتگو باباشگاه خبرنگاران جوان گفت؛

راه اندازی بخش های درمانی جدید در بیمارستان سرپل ذهاب/ اجرای جراحی های ارتوپدی از هفته آینده

راه اندازی بخش های درمانی جدید در بیمارستان سرپل ذهاب/ اجرای جراحی های ارتوپدی از هفته آیندهمدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: اجرای خدمات درمانی جدید مانندجراحی ارتوپدی در بیمارستان سرپل ذهاب انجام می‌شود.

 

رضا مسائلی مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد اقدامات بهداشتی در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه حوزه بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده بسیار خوب و فعال عمل کردیم به طوری که هفته آینده بخش همودیالیز‌ بیمارستان شهدای سر پل ذهاب افتتاح می‌شود.

 وی با بیان اینکه به وسیله اتاق‌های پیش ساخته و اتصال آنها به یکدیگر یک بیمارستان به صورت موقت در حال سرویس‌دهی‌ است، ادامه داد: یکی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی کشور هشت دستگاه دیالیز را به بیمارستان شهدای سر پل ذهاب اهدا کرده و مهندسان این شرکت به طور شبانه روز در حال آماده کردن همو‌دیالیز برای راه‌اندازی آن هستند.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: خیرین‌ حوزه تجهیزات پزشکی در طول مدت زلزله کرمانشاه در حدود 9 میلیارد تومان کمک نقدی و تجهیزاتی‌ کرده و بسیاری از ملزومات مصرفی پزشکی بیمارستان شهدای سر پل ذهاب را تهیه کرده‌اند.

وی در خصوص دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان گفت: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهدای سر پل ذهاب با هزینه 120 میلیون تومانی خریداری و طی هفته آینده این دستگاه نصب می‌شود.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت عنوان کرد: در اثر وقوع زلزله بخش قابل توجهی از بیمارستان تخریب شده که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قراراست  تا پایان سال پیمانکار جدید تایید و بلافاصله مشغول به کار شود.

 مسائلی تاکید کرد:  اکنون بخش سیتی‌اسکن بیمارستان شهدای سر پل ذهاب فعال  است و خدمات  قابل قبولی به مردم آن منطقه می‌دهد.

مدیر کل تجهیزات پزشکی یادآور شد: جراح ارتوپد در مناطق زلزله زده در سر پل ذهاب مستقر و اتاق عمل ارتوپدی هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

 

انتهای پیام/

 راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان سر پل ذهاب از هفته آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار