همه برنده‌اند؛

برگزاری المپیاد ورزش همگانی در لرستان

معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت:باشعار همه برنده‌اند اولین المپیاد ورزش همگانی بهمن‌ماه درسطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کریمی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان لرستان افزود: هدف از برگزاری این المپیاد را توسعه و تعمیم ورزش همگانی در اقشار مختلف جامعه و مشارکت بیشتری در مناطق کمتر توسعه‌یافته، روستایی و شهری، در راستای ارتقاء سطح تندرستی و سلامت، افزایش روحیه نشاط و شادابی در همه گروه‌های سنی بانوان و آقایان استان می‌باشد.

وی با اشاره به گنجانده شدن ۸ رشته ورزشی شامل: طناب زنی، دارت، شوت بسکتبال، روپایی، طناب‌کشی، والیبال سه‌نفره، داژبال (وسطی) و پنالتی هدفمند و انتخاب ۲ رشته ورزشی بومی و محلی با انتخاب هر شهرستان با توجه به ظرفیت آن شهرستان، این المپیاد را فرصت خوبی برای حضور پررنگ خانواده‌ها و گسترش فرهنگ ورزش برای سلامتی، با توجه به کارکرد‌های مثبت آن در جامعه دانست.

به گفته کریمی از جمله ویژگی‌های این المپیاد عدم محدودیت سنی و تعداد شرکت‌کنندگان است که در بهمن‌ماه و با آغاز جشن‌های دهه مبارک فجر و در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/م

المپیاد ورزش همگانی در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.