واکنش محسن رضایی به اغتشاشات اخیر

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به راهپیمایی‌های اخیر مردم در محکومیت اغتشاشات، گفت مردم نشان دادند اعتراض و انتقاد را برای اصلاح می‌خواهند و به کسی اجازه سوءاستفاده از اعتراضات خود را نمی‌دهند.

محسن رضایی: مردم نشان دادند اعتراض را برای اصلاح می‌خواهند و اجازه سوءاستفاده نمی‌دهندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به آشوب‌های اخیر و پاسخ مردم به این آشوب‌ها واکنش نشان داد و گفت: دیروز مردم انقلابی ایران اسلامی بر عزم استوار خود در حمایت از نظام اسلامی، عزت و استقلال کشور پافشاری کردند.

وی تأکید کرد: مردم نشان دادند اعتراض و انتقاد را برای اصلاح می‌خواهند و به کسی اجازه سوءاستفاده از اعتراضات خود را نمی‌دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره خواسته مردم برای رفع ناکارآمدی‌ها، ابراز داشت: جا دارد مسئولان کشور هر چه سریع‌تر به حل مشکلات مردم پاسخ عملی دهند و با شعار و وعده از کنار کاستی‌ها و نارسایی‌ها نگذرند.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"دیروز مردم انقلابی ایران اسلامی بر عزم استوار خود در حمایت از نظام اسلامی، عزت و استقلال کشور پافشاری کردند. مردم نشان دادند اعتراض و انتقاد را برای اصلاح می‌خواهند و به کسی اجازه سوءاستفاده از اعتراضات خود را نمی‌دهند.
از طرف دیگر مردم نشان دادند مسئولان کشور را به پاسخگویی فرامی‌خوانند و خود در داخل خانواده انقلاب ناکارآمدی‌ها را حل خواهند کرد.
جا دارد مسئولان کشور هر چه سریع‌تر به حل مشکلات مردم پاسخ عملی دهند و با شعار و وعده از کنار کاستی‌ها و نارسایی‌ها نگذرند"

محسن رضایی: مردم نشان دادند اعتراض را برای اصلاح می‌خواهند و اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند

انتهای پیام/

محسن رضایی: مردم نشان دادند اعتراض را برای اصلاح می‌خواهند و اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Oman
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۶
باید این افراد یاد بگیرند که با اغتشاش به خواسته خود نمیرسند
آخرین اخبار