امام جمعه بوشهر

بوشهری‌ها پاسخ قاطعی به اغتشاش‌گران دادند

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه برقراری ناامنی و ایجادآشوب از اهداف آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم مرتجع آل سعود است گفت: ملت ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر جواب قاطعی به اغتشاش‌گران و بر هم‌زنندگان امنیت جامعه دادند.

بوشهری‌ها پاسخ قاطعی به اغتشاش‌گران دادندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعدازظهر امروز در گردهمایی تجدید میثاق با ولایت در دلوار تنگستان با گرامیداشت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به دلوار تنگستان و با بیان اینکه مردم دلوار هیچگاه زیربار ظلم و ستم نمی‌روند اظهار داشت: بصیرت و ولایت‌مداری مردم استان بوشهر سبب شد انگلیس چهار بار در ادوار مختلف  طی 2 قرن در سواحل استان بوشهر شکست بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تنگستانی‌ها  و دلواری‌ها به  ولایت‌مداری ، استعمار ستیزی و استکبار ستیزی معروف هستند افزود: انگلیس 4 بار بدست قهرمانان این مرز و بوم سیلی و ضربه‌ای محکم خورد  که  عبرتی برای آنان و متجاوزان شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نهضت بوشهری‌ها در مقابله با انگلیس و متجاوزان استکباری در تاریخ جهان ثبت است خاطر نشان کرد: مردم با بصیر دلوار تنگستان ضمن اینکه دشمن شناس و دشمن ستیز هستند افتخار و عزت مردم ایران و استان بوشهر هستند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استکبار و ایادی آن قصد ایجاد ناامنی و آشوب در ایران دارند افزود: دشمنان نظام اسلامی ایران با عده‌ای فریب خورده داخلی قصد ایجاد فتنه و آشوب در ایران  داشتند که با تیزبینی و هوشیاری ملت ایران و مردم ولایت مدار استان بوشهر جواب قاطعی به اغتشاش‌گران و بر هم‌زنندگان امنیت جامعه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران، اغتشاش‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداخت گفت: این فتنه‌ها توسط انگلیس، آمریکا، رژیم ال صهیونیستی با همراه رژیم آل سعود طراحی و اجرا می‌شود که مردم با بصیرت جواب دندان‌شکنی به آنان دادند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و ال سعود از این آشوب‌ها حمایت کردند گفت:  سران این کشورها در پی منافع خود در نظام اسلامی ایران هستند که باید مردم بیش از پیش دشمنان خود را بشناسند.

صفایی بوشهری بیان کرد: دو ویژگی بزرگ و مهم استعمارستیز انقلابی و دشمن ستیزی جهادی میراث این شهر ولایی است که اکنون نسل به نسل در بین مردمان ماندگار شده است.

مردم ولایت‌مدار دلوار در ادامه این همایش به همراه نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با شرکت در راهپیمایی با شکوه از منزل سردار بزرگ جنوب رئیسعلی دلواری تا جایگاه نماز جمعه دلوار با شعارهای ما همه با هم هستیم -  یار ولایت هستیم،  فتنه‌گران رسوایند- نوکر آمریکایند، مرگ بر فتنه‌گران خائن، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  ضمن حمایت از مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی، اعمال آشوبگران و اغتشاش‌گران را  محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.

انتهای پیام/پ

پاسخ قاطع بوشهری ها به اغتشاش گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.