رئیس پلیس استان بوشهر

۲.۵ میلیارد ریال کفش قاچاق در دیلم کشف شد‌

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در بندر دیلم گفت: از این کامیون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کفش قاچاق کشف شد.

۲.۵ میلیارد ریال کفش قاچاق در دیلم کشف شد‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیلم با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان اظهار داشت: رصد شبانه‌روزی قاچاقچیان در اولویت پلیس قرار دارد و در این راستا تیم‌های ویژه مبارزه با قاچاق در تمامی نقاط استان بوشهر فعال شده است.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس در استان بوشهر گفت: مشارکت و تعامل مردم مرزدار استان ساحلی بوشهر با پلیس قابل تقدیر و سپاسگذاری است چراکه موفقیت نیروی انتظامی در گروه همکاری و تعامل مردم رقم می‌خورد.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشق کالای قاچاق در بندر دیلم خبرداد و تصریح کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی به شهرستان دیلم است ،اقدامات فنی خود را در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 7500 جفت کفش از خودرو حامل کالای قاچاق خبرداد و  افزود : ماموران انتظامی شهرستان دیلم حین کنترل خودروهای عبوری موفق شدند کامیون مذکور را شناسایی، توقیف و به مقرر انتظامی دیلم انتقال دهند که در بازرسی از خودرو توقیفی 7 هزار و 520 جفت کفش خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار واعظی با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا شهرستان دیلم منتقل شد.

انتهای پیام/پ

کشف ۲.۵ میلیارد ریال کفش قاچاق در دیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.