رئیس پلیس شهرستان جم:

۱.۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان جم کشف شد

رئیس پلیس شهرستان جم با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان به‌ویژه قاچاقچیان گفت: با توقف ۵ دستگاه خودرو در محور مواصلاتی شهرستان جم بیش از ۱.۱ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

۱.۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان جم کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ سید علی مهدیان ظهر امروز در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالای شهرستان جم با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف شهرستان جم  تحت رصد پلیس قرار دارد اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس، فعالیت  تمام قاچاقچیان در شهرستان جم مورد شناسایی و رصد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به توقف 5 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در جم خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی با کنترل خودروهای عبوری در محور خروجی شهرستان جم پنج دستگاه خودروی مشکوک به حمل کالای قاچاق را متوقف کردند.

رئیس پلیس شهرستان جم  با اشاره به کشف کالاها و تجهیزات فاقد مدارک گمرکی از خودروهای یاد شده افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروها یک دستگاه موتور لودر، یک دستگاه کمپروسور هوا، لاستیک و روغن خودرو، نوشیدنی، یخچال و فریزر خارجی فاقد مدارک گمرکی که به صورت قاچاق وارد کشور و در حال انتقال به خارج از استان بودند را کشف کردند.

سرهنگ مهدیان با بیان اینکه، کارشناس مربوطه ارزش محموله‌های مکشوفه را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: در همین راستا پنج نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/پ

کشف ۱.۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.