پوشش نقاط ضعیف استقلال خوزستان با جذب بازیکنان ایرانی و خارجی

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوزستان از جذب چند بازیکن تراز اول ایرانی و خارجی برای نقاط ضعیف این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یعقوب پیری، مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوزستان در خصوص تلاش این باشگاه برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل، بیان داشت: شب گذشته مجددا جلسه ای برگزار کردیم و قرار شد که دو سه بازیکن تراز اول ایرانی و همچنین یکی 2 بازیکن خارجی خوب، طبق نظر عبدالله ویسی برای پوشش نقاط ضعف تیم جذب کنیم.

وی تصریح کرد: مذاکرات با بازیکنان مورد نظر ویسی همچنان ادامه دارد و نهایی شدن مذاکرات بعد از بازی با سایپا خواهد بود، تلاش ما این است که هر چه سریع تر به نتیجه برسیم و با بازیکنان مورد نظر قرارداد ببندیم.

پیری اذعان داشت: ما به دنبال این هستیم تا با رفع کمبودهای تیم، ان شاءالله با تیمی قوی در ادامه مسابقات شرکت کنیم تا استقلال خوزستان از رده های پایین جدول جدا شود.

انتهای پیام/گ

استقلال خوزستان چند بازیکن جدید جذب می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
جبار
۲۲:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
هر چه سریعتر یک مدافع میانی آزاد خارجی جذب کنیم استقلال خوزستان ضعیفترین خط دفاع لیگ رو داره استقلال تهران دو بازیکن خارجی جذب کرده و خودش رو برای فینال جام حذفی آماده کرده من پیشنهاد میکنم مایکل اودیبه مدافع آزاد میانی نیجریه ای که سابقه بازی در سی نا ایتالیا و در لیگ قزاقستان توپ زده که چندی پیش تراکتور سازی هم پیشنهاد داده بود رو جذب کنید همینطور یک هافبک بازیساز آسیایی