اهواز؛

مذاکره استقلال خوزستان با پادوانی

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: جذ ب پادوانی منتفی نشده و مذاکراه با این بازیکن ادامه دارد. طی امروز یا فردا تکلیف نهایی این مذاکره مشخص می شود.

مذاکره استقلال خوزستان با پادوانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی پورکیانی در مورد مذاکره این باشگاه با یک سامانه‌ پیامکی، تصریح کرد:  در این مورد مذاکراتی صورت گرفته و به زودی تکلیف این مسئله مشخص می‌شود.

وی در مورد وضعیت تمرینات استقلال خوزستان، اظهار داشت: تمرینات‌مان را در اهواز دنبال می‌کنیم یکی دو بازی دوستانه هم در اواخر هفته برگزار کردیم. امروز قرار است بازیکنان به سالن وزنه بروند و کارشان را طبق دنبال می‌کنند.

پورکیانی در مورد اینکه آیا برگزاری اردو برای تیمش منتی شد، گفت: بله اردو منتفی شد و تمرینات‌مان را در اهواز ادامه می‌دهیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه بحث جذب لئوناردو پادوانی به کجا انجامید،‌ عنوان کرد: مذاکراتمان با پادوانی ادامه دارد. موضوع جذب این بازیکن نه منتفی شده و نه قطعی. اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان به صورت کتبی مجوز مذاکره ما با این بازیکن را صادر کرده و ما هم رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.