نشست هم اندیشی استاندار ، نمایندگان مردم گیلان در مجلس و نماینده ولی فقیه در گیلان

در نشست هم اندیشی رئیس مجمع نمایندگان گیلان ، استاندار ونماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت راهکارهای تسریع در روند توسعه گیلان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان در این نشست کاهش بیکاری و بهبود معیشت مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر را اولویت نخست استان برشمرد و گفت  : ریشه بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در بیکاری ، تورم و کمبودهای ناشی از ضعف های اقتصادی  نهفته است که باید برای آن چاره ایی اندیشید.

وی  همچنین با بیان اینکه دشمنان نظام برای ایجاد انشقاق و شکاف بین مردم و حاکمیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند افزود  : مصداق بارز این امر در اغتشاشات چند روز گذشته نمایان شد و دیدیم که چگونه فضای مجازی همگام با دستگاه تبلیغاتی - رسانه ایی صهیونیسم جهانی برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب همراه و همگام شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین بصیرت و زمان شناسی آحاد مردم برای فرو نشاندن فتنه اخیر را ستود و گفت  : تنها راه قدرشناسی از بصیرت و هوشیاری مردم خدمت صادقانه و خالصانه است و مسئولان باید از تمامی ظرفیت ها برای تحقق این هدف مهم بهره گیری کنند.

 مصطفی سالاری استاندار گیلان هم  با ارائه  گزارشی از روند تهیه و تدوین سند چشم انداز توسعه گیلان بر اساس اولویت ها و ظرفیت های بالقوه استان افزود:   توسعه زمانی محقق می شود که این برنامه ها عملیاتی شود که تلاش می کنیم با برنامه زمان بندی شده و تعیین ردیف منابع اعتباری لازم و در بستر تعامل منطقی با نمایندگان خانه محقق شود.

محمد حسین قربانی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز به تدوین و تصویب لایحه بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و  تصریح کرد : نمایندگان  در تلاش اند   اولویت های زیرساختی و محورهای توسعه در گیلان را در روند تصویب بودجه سال آینده پیگیری کنند.

انتهای پیام/ق

 

بررسی توسعه گیلان در نشست مشترک استاندار،نمایندگان و نماینده ولی فقیه درگیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.