گیلان؛

نشست استاندار گیلان با بازیکنان و کادر فنی سپیدرود و ملوان

نشست هم اندیشی و بررسی مسایل و مشکلات تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در رشت برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ در این نشست 3 ساعته استاندار گیلان با تبریک قهرمانی سپیدرود رشت و نایب قهرمانی ملوان انزلی در نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت : برای بررسی و رفع مشکلات مالی این 2 تیم ریشه دار و پرطرفدار فوتبال ایران و گیلان هفته آینده کارگروه ویژه ای تشکیل می شود.

محمد علی نجفی بر تعامل و همکاری مدیران دستگاه های ذیربط به ویژه مدیران برنامه ریزی برای حل مشکلات سپیدرود وملوان تاکید کرد.

وی از بازیکنان و کادر فنی 2 تیم سپیدرود رشت و ملوان انزلی خواست درکنار رقابت سالم، با همدلی و صمیمیت برای ارتقای جایگاه فوتبال گیلان در ایران تلاش کنند.

استاندار گیلان به برگزاری دربی این 2 تیم درماه آینده هم اشاره کرد و گفت : در این دیدار حساس رقابتی سالم و به دور از حاشیه داشته و باهم صمیمی باشند.

محمد علی نجفی به بازیکنان و کادر فنی سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی قول داد در صورت صعود به لیگ برتر فوتبال ایران پاداش ویژه اهدا کند.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز گفت : حمایت مسئولان به ویژه استاندار گیلان مایه دلگرمی بازیکنان و کادر فنی این 2 تیم با سابقه است و امیدواریم اردیبهشت ماه سال آینده جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز گفت : تلاش می کنیم در کنار رقابت ورزشی ، هدف و اصل بزرگ فوتبال درجهان که بازی جوانمردانه است را محقق کنیم.

مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان نیز از دستور استاندار گیلان به فرمانداران 2 شهرستان رشت وانزلی برای مرمت ورزشگاه های شهید عضدی و تختی خبر داد وگفت : براساس دستور استاندار فرمانداران این 2 شهرستان راهکارهای تامین اعتبارات مرمت ورزشگاه های فرسوده شهید عضدی رشت و تختی انزلی را فراهم خواهند کرد تا شاهد حوادثی نظیر فرو ریختن جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید متقی ساری نباشیم .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.