چاپ 2 کتاب داستانی در همدان

در سال جاری دو کتاب داستانی «ماندن» و «ما هم هستیم» در حوزه هنری همدان به چاپ رسیده است.

چاپ 2 کتاب داستانی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجموعه داستان به هم پیوسته «ماندن»، هفتاد و سومین اثر مکتوب و سومین اثر داستانی حوزه هنری استان همدان است که به همت دفتر آفرینش‌های ادبی آماده و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

این اثر شامل هفت داستان کوتاه اقلیمی است که در عین مستقل‌ بودن، به یکدیگر وابستگی ارگانیک دارند به طوری که پس از مطالعه کتاب، تصویری یکپارچه در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد.

طراحی جلد این کتاب توسط «آتنا لوینی» صورت گرفته و در 127 صفحه در قطع رقعی با جلد نقره‌کوب و با قیمت 8 هزار تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

این کتاب داستان‌های «زرد خوشه‌های شهریور»، «آسمان، ابرهایت را از شهر من ببر»، «خاکستر برف»، «باران تابستان و باغ گیلاس»، «کینه‌کشی»، «ماه خواهر ندارد» و «عاشق را از آخر بخوان» است.

مسئول مرکز هنرهای آفرینش ادبی حوزه هنری همدان در این خصوص اظهار کرد: «ماندن» نوشته مرتضی فرجی مجموعه داستان پیوسته‌ای است که خون همدان در آن جریان دارد و مجموعه داستانی است که در همدان روایت می‌شود، این کتاب مخصوص بزرگسالان است که با نثری روان و داستانی از دل خانواده‌های ایرانی است.

مریم زندی بیان کرد: کتاب «ما هم هستیم» نوشته سید مهرداد موسویان است که داستان آن درباره جنگ لبنان و اسرائیل و روایت شخصی از ایران است که برای پیدا کردن فردی به لبنان رفته و درگیر جنگ می‌شود.

وی اضافه کرد: کتاب «موسیقی دیوارها» نیز که در حال چاپ است شامل 9 داستان نوجوان از 9 نویسنده همدانی است که محمدرضا یوسفی، فرزانه رحمانی، بهناز ضرابی‌زاده، علی باباخانی و علی‌اصغر عزتی پاک جزو نویسندگان هستند.

انتهای پیام/ب

2 کتاب «ماندن» و «ما هم هستیم» در استان به چاپ زسید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.