رونق گردشگری استان اصفهان نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران است

شهردار باغ بهادران گفت: برای توسعه صنعت توریسم در شهر باغ بهادران باید با ایجاد تعامل بین مسئولان و دستگاه های اجرایی دست در دست هم دهیم تا مقدمات حضور دوچندان سرمایه گذاران در این شهر فراهم شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اردشیر محمدی در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اظهار داشت: شهر باغ بهادران یکی از مهمترین شهرهای گردشگری، کشور به شمار می‌آید ، شهری که در تمام زمینه‌ها به ویژه در حوزه گردشگری از ظرفت‌های منحصر به فردی برخوردار است و به همین دلیل می‌توان این شهر را یکی از با ارزشترین مقاصد گردشگری و طبیعت گردی کشور دانست.

وی افزود: بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی باغ بهادران با تدوین سند چشم انداز این شهر با استفاده از ظرفیت مهندسان و مشاوران اقدام به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهر کرد که نتیجه آن ارائه بسته‌ای پیشنهادی در قالب 50 فرصت متنوع سرمایه‌گذاری در این منطقه شد.

شهردار باغ بهادران هدف از این طرح را هدایت برنامه‌ریزی شده سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در شهر باغبادران اعلام کرد و گفت: در این راستا به‌منظور اجتناب از سردرگمی متقاضیان سرمایه‌گذاری، در طرح حاضر به ارائه راهکارهای علمی شهرداری باغبادران در راستای نحوه مدیریت سرمایه‌گذاری پرداخته شده است.

وی ادامه داد: در سند چشم انداز باغ بهادران شهرداری و شورای اسلامی شهر با نگرشی جامع اهداف خود را در راستای شناخت و توسعه بازار محصولات، با اعمال مدیریتی موثر و مبتنی بر مشارکت و تعامل، با استقبال از مخاطرات لازم، رشد و توسعه شهر باغ بهادران، تا نیل به ظرفیت 800 هزار نفر گردشگر در سال، همراه با توسعه ظرفیت‌های پذیرایی و اقامتی و ارایه خدمات عمومی دنبال کرده است.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز در شهر باغ بهادران باید ایجاد تعامل بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی دست در دست هم دهیم تا مقدمات حضور دوچندان سرمایه گذاران در این شهر فراهم شود چراکه سرمایه تنها با پهن کردن فرش قرمز نمی‌آید و سرمایه‌گذار نیازمند حمایت شهرداری و دیگر نهادها است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار