مسئولان برای مبارزه با قاچاق انسان چاره اندیشی کنند

امام جمعه مهریز گفت: جابه جایی غیرقانونی شهروندان خارجی در شهرستان به مسأله عادی تبدیل شد، تعدادی از جوانان به این کار اشتغال دارند، مسوولان در عمل، نه در شعار به فکر برنامه ریزی و چاره اندیشی برای پیشگیری از این ناهنجاری اجتماعی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز با موضوع ساماندهی اتباع بیگانه گفت: موقعیت خاص مهریز با توجه به قرار گرفتن آن در کنار جاده اصلی شمال -جنوب کشور، عامل قاچاق انسان به صورت خیلی عادی شد.

وی افزود: قاچاق انسان و جذب جوانان برای ورود به این کار غیرقانونی از مهمترین مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی مهریز است که موجب نارضایتی مردم شده و باید برای حل آن توسط شورای فرهنگ عمومی و مسوولان اقدام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: وظیفه مسوولان اجرایی شهرستان است تا در خصوص این معضل بزرگ چشم پوشی نکنند و با برنامه ریزی دقیق و فراگیر و هماهنگی لازم، وظایف خود در پیگیری موضوع و مقابله با متخلفان انجام دهند.

محی الدینی گفت: جای بسی تاسف است که برخی دانش آموزان هم در جابه جایی اتباع بیگانه غیرمجاز در شهرستان فعالیت می‌کنند و گرفتار مسائلی می‌شوند که به نفع جامعه و خانواده‌ها نیست.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: در کنار کار‌هایی که مسوولان طبق مقررات باید با جدیت و حساسیت خاص انجام دهند، مردم هم به خصوص در بافت‌های تاریخی از واگذاری منازل خود به دیگران دقت بیشتری داشته باشند.

در این جلسه برخی از مسوولان اجرایی و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز بر رعایت کامل مقررات در رابطه با شهروندان غیرمجاز و همچنین ضرورت نظارت بر فعالیت‌های آن‌ها تاکید کردند.


انتهای پیام/ ا

ساماندهی اتباع بیگانه اصلی مهم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار