بیانیه جامعه روحانیت شیراز برای حضور مردم در راهپیمایی بر علیه اغتشاشگران

جامعه روحانیت شیراز برای حضور مردم در راهپیمایی ضد فتنه بیانیه‌ای صادر کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جامعه روحانیت شیراز برای حضور مردم در راهپیمایی بر علیه اغتشاشگران و آشوبگران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این پیام آمده است: بار دیگر دستان کثیف و جنایتکار استکبار جهانی و نظام سلطه از آستین عده‌ای خود فروخته وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه و ارازل و اوباش بی ریشه بیرون آمده و با سو استفاده از برخی درخواست‌های بحق مردم ایران اسلامی فتنه‌ای دیگر همراه با جنایاتی از قبیل: قتل انسان‌های بیگناه و حمله به ادارات، نهاد‌ها و بانک‌ها و غارت و تخریب اموال عمومی را رقم زدند و به خیال خود در انسجام و وحدت مثال زدنی ملت بزرگ ایران خدشه‌ای وارد و مدافعین نظام اسلامی و ولایت را دلسرد کنند.

اما زهی خیال باطل که بتوانند ذره‌ای از ارادت سربازان ولایت و اتحاد و انسجام مردم وفادار جمهوری اسلامی ایران بکاهند و این ملت جان بر کف اجازه دهند رخنه‌ای در صفوف به هم پیوسته خود برای حضور جنایتکاران تاریخ خاصه آمریکا و اسرائیل و اذناب وهابی و وابسته آن‌ها در منطقه ایجاد شود و اینکه بتوانند محور مقاومت را متزلزل و جلوی رشد و پیشرفت بیداری اسلامی و حرکت فزاینده ملت‌های منطقه و جهان به سوی آزادی از سلطه زورگویان را کند کنند.

مردم شهید پرور و فهیم شیراز بار دیگر آزمونی مهمتر از آزمون ۹ دی سال ۸۸ در روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه ۹۶ به منظور بیعت مجدد با، ولی امر مسلمین و عهد و میثاق با امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای عزیز راس ساعت ۱۰ صبح از محل میدان نمازی برگزار می‌کنند.

ان شا الله تمامی اقشار جامعه با حضور گرم و انقلابی خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان خارجی و اذناب داخلی آن‌ها زده و انقلاب اسلامی مان را که مرهون فداکاری‌های تمامی اقشار جامعه می‌شود، را بار دیگر بیمه کنیم. «ان تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

انتهای پیام/ن

بیانیه جامعه روحانیت شیراز برای حضور مردم در راهپیمایی ضد فتنه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۳ دی ۱۳۹۶
باید با اغتشاشگران برخورد جدی شود ودر ملاعام مجازات .

زنده باد ایرانم .