اکران فیلم‌های کمدی سینما در شیراز

مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس از اکران ۳ فیلم کمدی در سینما‌های شیراز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رسول شهابیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری با اشاره به علاقه و استقبال مردم شیراز از فیلم‌های کمدی، گفت: در حال حاضر ۳ فیلم کمدی سینمای ایران در سینما‌های فلسطین، ایران، سعدی و شیراز اکران می‌شود.

وی افزود: فیلم کمدی «آینه بغل» آخرین ساخته منوچهر هادی در سینما سعدی و ایران اکرام می‌شود.

شهابیان از اکران «خالتور» در سینما فلسطین خبر داد و ادامه داد: این فیلم کمدی روایتی از زندگی سه جوان موزیسین است که سعی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند، اما در این میان ماجرا‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارند.

وی اظهار کرد: فیلم «دختر عمو پسرعمو» در ژانر کمدی اجتماعی نیز در سانس ۱۹ و ۲۱ سینما شیراز اکران می‌شود که روایت زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی‌شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید.

شهابیان از اکران فیلم «اشنوگل» در سانس ۱۵ و ۱۷ سینما شیراز خبر داد و گفت: این فیلم دفاع مقدس روایت یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان است که ۳ شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده حال پس از ۳۰ سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده است.

وی با اشاره به اکران فیلم «آپاندیس» در سینما پیام، تصریح کرد: این فیلم اثری اجتماعی است که وقایع روز اجتماع در آن روایت میشود، فیلم در یک بیمارستان می‌گذرد و از این لوکیشن پر از اضطراب و نگرانی به مسایل جامعه اشاره می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس گفت: «آپاندیس» در چهل و یکمین جشنواره مونترال کانادا و در بخش مسابقه اصلی این جشنواره موفق به کسب جایزه بهترین فیلمنامه شد همچنین در جشنواره «سلامت» نیز جایزه ویژه انجمن اخلاق پزشکی را از آن خود کرده است.

شهابیان از اکران فیلم «خانه کاغذی» در سانس بعدازظهر سینما پیام خبر داد و افزود: این فیلم در ژانر اجتماعی به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و درباره پدر و دختر روزنامه‌نگاری است که همپای هم کار می‌کنند.
انتهای پیام/ر

اکران فیلم «آپاندیس» در سینما پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.