اکران اشنوگل در سینما‌های شیراز

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از اکران فیلم سینمایی اشنوگل در سینما‌های شهر شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازشیراز؛ رسول شهابیان مدیر سینمایی حوزه هنری فارس گفت: سینما شیراز فیلم «اشنوگل» با موضوع دفاع مقدس را در ۲ سانس اکران می‌کند، این فیلم به کارگردانی علی سلیمانی و هادی حاجتمند ساخته سال ۱۳۹۵ است.

وی افزود: «اشنوگل» روایت یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان است که ۳ شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده حال پس از ۳۰ سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده است.

شهابیان همچنین از اکران «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی در سینما سعدی و ایران خبر داد.

وی از «اکران «خالتور» در سینما‌های شیراز و فلسطین خبر داد و اظهار داشت: این فیلم کمدی روایتی از زندگی سه جوان موزیسین است که سعی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند، اما در این میان ماجرا‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارند.

شهابیان از اکران فیلم کمدی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی در سینما پیام خبر داد و گفت: در سانس ۲۰:۳۰ سینما پیام فیلم «قاتل اهلی» اکران می‌شود که در جشنواره فیلم فجر نیز اکران شده و این فیلم با کارگردانی مسعود کیمیایی درباره شخصیتی سیاسی به نام جلال سروش است.

مدیر سینمایی حوزه هنری فارس از اکران انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» در هفته آینده در سینمای شیراز خبر داد و تصریح کرد: این فیلم تازه‌ترین محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد همدانی است که تاکنون از جشنواره‌های جهانی جوایزی را کسب کرده است.
انتهای پیام/ر

اکران انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» در سینمای شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار