دستگیری عوامل تخریب اموال عمومی در تویسرکان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: عوامل اصلی تخریب اماکن و اموال عمومی در شهرستان تویسرکان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عوامل تخریب اموال عمومی در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سید سعید شاهرخی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز در جمع خبرنگاران افزود: افراد محدودی که در چند شب گذشته اقدام به ایجاد نا آرامی در تویسرکان می کردند، با انجام کار اطلاعاتی و امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: افرادی با نفوذ در صفوف مردم تویسرکان، اقدام به ایجاد ناآرامی و تخریب اموال عمومی کردند که این افراد نیز دستگیر شدند.

معاون استاندار همدان یادآوری کرد: مردم در مقاطع مختلف بدون ایجاد درگیری و تنش اقدام به اعتراض، تجمع و اعلام نظر کرده اند و مسئولان نیز با حضور در جمع معترضان، علاوه بر شنیدن مطالبات آنها برای رفع مشکلات شان تلاش کردند.

وی گفت: تویسرکان دارای مردمانی ولایتمدار و متدین است که با همکاری آنها و تدابیر امنیتی شاهد فضای امن و آرام در این شهرستان هستیم.

وی از شهروندان خواست از تجمعات غیرقانونی خودداری کنند و در اجتماعاتی که با حضور افرادی محدود و تحریک شده توسط سایت ها، شبکه ها و کانال های مخالف نظام برگزار می شود، حضور نیابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان پیشتر اعلام کرده بود که ناآرامی های اخیر استان منجر به 'از دست دادن' سه تن و مجروحیت 30 تن شده است.

 قرار است عصر امروز نیز راهپیمایی بزرگی در محل پیاده راه بوعلی شهر همدان در واکنش به ناآرامی های اخیر برگزار شود و دیروز هم جمعی از مردم همدان با حضور در پیاده راه بوعلی، راهپیمایی کرده و شعارهایی علیه ساختارشکنان و عاملان ناآرامی های اخیر سر دادند.

انتهای پیام/ا

کشته شدن 3 تن و زخمی شدن 30 نفر در تجمعات خیابانی اخیر استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۱۰ ۱۵ دی ۱۳۹۶
با سلام ما از قوه قضایه تقاضا داریم با قاطعییت با عوامل اشوب تویسرکان برخورد نمایند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۰ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام و عرض ادب تا جای که من خبر دارم و دیدم در تویسرکان پنج نفر فوت کردن