اغتشاش گران سازمان یافته غیر بومی بودند

امام جمعه تویسرکان با اشاره به بروز اغتشاشات اخیر در تویسرکان گفت: عامل اغتشاشات تویسرکان آشوبگران سازمان یافته غیربومی بودند.

اغتشاش گران سازمان یافته غیر بومی بودندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی  امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه حساب مردمی که مطالبات به حق معیشتی دارند از عوامل سازماندهی شده آشوبگر، جدا است  بیان کرد: اغتشاشگران سازمان یافته و غیربومی مهمترین عامل اغتشاش‌های اخیر در تویسرکان بودند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی  گفت: در چند روز اخیر بیش از 100 نفر از افراد غیر بومی وارد شهرستان تویسرکان شده‌اند و تجمع‌کنندگان را به حمله به مراکز و نهادهای دولتی و تخریب و آتش‌سوزی اموال عمومی مانند بانک‌ها تحریک می‌کردند

وی افزود: کاملاً روشن و آشکار است که اغتشاشگران سازمان یافته و آموزش دیده از سوی صهیونیسم جهانی، آمریکا و متحدان عربی آنها حمایت می‌شوند

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه مطالبات مردم از دولت حق است و قطعاً باید برطرف کردن آنها با تمام توان دنبال شود تاکید کرد: حساب مردم از اغتشاشگرانی که از سوی نیروهای معاند نظام و دشمنان قسم خورده ملت ایران حمایت و تحریک می‌شوند جدا است.

وی تصریح کرد: مردم از آشوبگران و تخریب کنندگان اموال عمومی تنفر دارند و قصد تظاهرات بر علیه اغتشاشگران را داشتند که به دلیل حرمت نیروهای امنیتی این اجازه را ندادیم.

امام جمعه تویسرکان تاکید کرد: از مردم عزیز تویسرکان می‌خواهیم که برای تماشای صحنه‌هایی که اغتشاشگران رقم می‌زنند به جمع آنها نزدیک نشوند تا نیروهای نظامی و امنیتی بتوانند آشوبگران را از مردم عادی تشخیص دهند.

وی تصریح کرد: از مردم ولایتمدار و فهیم تویسرکان می‌خواهیم همچنین در گردهمایی‌های رسمی و قانونی اعلام انزجار از فتنهگران و اغتشاشگران که از سوی نهادهای دولتی اعلام می‌شود مانند همیشه حضور منسجم و پرشوری داشته باشند تا توطئه‌های فتنه جویان خنثی شود.

انتهای پیام/

عاملان اغتشاش تویسرکان غیر بومی بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.