بصیرت‌افزایی نسبت به اهداف دشمن، نیاز امروز جامعه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: بصیرت افزایی نسبت به اهداف دشمن، بصیرت افزایی نسبت به جریان‌ها و افراد تحت تاثیر نیاز امروز جامعه ما است.

بصیرت‌افزایی نسبت به اهداف دشمن و جریان‌ها نیاز امروز جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دارابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار  حجت الاسلام محمدولی دارابی  با اشاره به اهداف شوم دشمن از فتنه 88 بیان داشت: اعتبارزدایى از سران کشور و کارآمدی نظام اسلامی و ایجاد اخلال در مدیریت کشور و تشویش اذهان عمومی نسبت به مسئولین را می‌توان از مهمترین اهداف فتنه 88 برشمرد.

وی افزود: این طراحی پیچیده و فراگیر دشمنان به وسیله پیاده نظام و عوامل داخلی با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در فضای عمومی جامعه اجرایی شد و هشت ماه آزادی و امنیت را از شهروندان ایرانی سلب کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: دشمنان و به ویژه فتنه‌گران به نام آزادی و لیبرالیسم علیه اصل آزادی شوریدند و قانون اساسی و مورد احترام و اعتماد مردم را زیر سوال بردند.

وی با بیان اینکه فتنه 88 تهدیدی علیه ساختار­های بنیادین جمهوری اسلامی و آراء مردم بود، ادامه داد: بصیرت افزایی نسبت به اهداف دشمن، بصیرت افزایی نسبت به جریان‌ها و افراد تحت تاثیر نیاز امروز جامعه ما است.

دارابی تصریح کرد: ارتقاء سطح معنویت و ایمان بیشترین نقش را در مقاومت، قدرت نرم، بصيرت، و جلب امداد و نصرت الهی دارد.

وی عنوان کرد: استقامت بر گفتمان رهبری و وحدت بر محوريت منویات رهبری معظم موثرترين راهبرد عبور از همه فتنه‌ها و توطئه‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه حماسه نهم دی را مهم دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی خوب درخشیدند و پای ارزش‌های انقلاب و امام و رهبری ایستادند و سیلی محکمی بر دهان دشمنان زدند.

انتهای پیام/خ

 نیاز امروز جامعه بصیرت افزایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.