فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندهیم

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برخی از افراد درجریان اعتراضات اخیر مردم به دنبال سوء استفاده هستند وما نباید این فرصت را به آنها بدهیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت الاسلام حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بحث گرانی و بحث اشتغال یک موضوع فراگیر و جهانی است و بعد از تحریم های ظالمانه ای هم که بر روی کشورمان اعمال شده این مشکلات شدت بیشتری به خود گرفته است.

وی افزود: متاسفانه برخی از افراد درجریان اعتراضات اخیر مردم به دنبال سوء استفاده هستند و مسائل و حاشیه های دیگری در سر دارند و ما نباید این فرصت را به آنها بدهیم.

 نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به خواسته های به حق مردم افزود: خواسته این روزهای مردم، خواسته به حقی است اما اعتراضات باید در چهار چوپ قانون انجام گیرد تا دشمنان از این شرایط سوء استفاده نکنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان همیشه نسبت به دغدغه های معیشتی مردم نگران بوده و تذکرات لازم را برای رفع مشکلات به مسئولین داده اند.

منتظری افزود:  اعتراض حق مردم است اما باید در جو آرامی انجام گیرد و بدون لطمه زدن به اموال عمومی باشد.

وی خاطر نشان کرد: قطعا دشمنان مدیریت این راهپیمایی و تظاهرات را بر عهده دارند و در قالب توهین به مقدسات و پرچم کشور گام بر می دارند .

منتظری ادامه داد: این توطئه ها رنگ و بوی خاصی می دهد و مردم شریف ایران باید نسبت به آن آگاه باشند و سهم خودشان را از این مسائل جدا کنند.

انتهای پیام/ د م

مردم نسبت به توطئه دشمنان آگاه باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار