ایجاد مرکز تماس در اردبیل اشتغال توسعه پایدار را به دنبال دارد

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: جامعه به سمت الکترونیکی شدن حرکت می کند و ایجاد مرکز تماس" خدمات ویژه شهروندی"توسعه اشتغال پایدار در جامعه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در جلسه عقد تفاهم نامه ایجاد مرکز تماس در راستای توسعه اشتغال پایدار در حوزه فن آوری اطلاعات استان با شرکت همگامان در اردبیل اظهار داشت:ایجاد فضای کسب و کار و کار آفرینی جز ضرورت هاست و خواسته و ناخواسته روزی به سیستم های فراگیر باید مجهز شویم.

وی با اشاره به اینکه سود آوری صنعت فن آوری و اطلاعات بیش از۶۰درصد است افزود: حذف بروکراسی و صرفه جویی در وقت امروز برای صنعت گران و صنوف مختلف ضروری است و برای شهروندان صرفه جویی در وقت با ارزش تر از صرف هزینه خواهد بود.

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: سیستم خوش و کال سنتر از بحث های اصلی و  ارتباط پاسخگویی مستقیم با مردم است و در مدیریت شهری و مدیریت بحران موثر می شود.

حسین زاده با بیان اینکه هدف ما ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و تسهیل در امور است گفت: در اپلیکیشن های موجود و طراحی شده این شرکت تقریبا۱۴۰ مورد خدمات شهری و خدمت در محل برای شهروندان پیش بینی شده است.

وی گفت: با این سیستم شهروندان می توانند کارهای خود را سریعتر و بهتر انجام دهند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.